Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009

#12

#12

τερέζος

00s
RADIOHEAD, Kid A (Capitol, 2000)
Αν δεν το ψήφιζα στην εικοσάδα, περισσότεροι από τους μισούς ανθρώπους που θεωρώ φίλους μου μπορεί να μη μου ξαναμιλούσαν (τώρα που το ξανασκέφτομαι, μάλλον θα το κάνουν αφού το ρίχνω κάτω από την δεκάδα)...εγώ να προσθέσω ότι αυτό το και το Amnesiac μου αρέσουν ένα εκατομμύριο φορές παραπάνω από την αγία δυάδα Bends και OK Computer...

'09
THE LAST DRIVE, Heavy Liquid, Happy Crasher
Καθόλου δεν το βάζω επειδή είναι ελληνικό, είναι "οι ήρωές μου" κτλ. Το βάζω γιατί είναι δισκάρα, γιατί είναι επιστροφή με περιεχόμενο και λόγο ύπαρξης. Με ώριμα γκάζια, φετιχιστική λατρεία (από το tribute στον Lux Interior μέχρι το εκπληκτικό artwork του Βασίλη Λώλου), ένα ασύλληπτο anthem που λέγεται 'A Glass Of Broken Dreams'. Τρανή απόδειξη του κλισέ "οι τύποι γερνάνε όμορφα"(όπως και οι επόμενοι στο #11) ...


τσουλούφης

00s

Pj Harvey, Stories from the city, stories from the sea, Island, 2000

File:Stories From The City, Stories From The Sea.jpg

09'

Franz Ferdinand, Tonight, Domino

File:Tonight-FF.jpg

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γράψε καλύτερα της Parlophone κι όχι της Capitol.

Serpentine pad είπε...

καλά κάνεις και σ'αρέσουν περισσότερο.ειδικά το the bends είναι απίστευτα υπερεκτιμημένο.σε σχέση πάντα με τα "δίδυμα άλμπουμ"..