Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

...ho visto maradona...

"O mamma mamma mamma, o mamma mamma mamma,
sai perché mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona,
eh, mammà, innamorato son"
(η curva b της νάπολι σε πολύ μεγάλα κέφια τον καιρό που ο προφήτης από την αργεντινή έκανε για πρώτη φορά τον ιταλικό νότο να νιώσει superiore )




σήμερα ο μεγάλος ντιεγκίτο κλείνει τα 49, γεννημένος στις 30/10/1960...χθες το βράδυ είδα στο πανόραμα την πρεμιέρα του 'Maradona' από τον εμίρ κουστουρίτσα...κινηματογραφικά από μέτριο έως αφελές (και πώς να μην είναι αφού ο μονοκόμματος βαλκάνιος ομολόγησε πριν την προβολή στο κοινό πώς ταξίδεψε έξι φορές στο μπουένος άιρες για να κάνει γυρίσματα και τον βρήκε μόνο τις δύο) αλλά συναισθηματικά ανεκτίμητο...
από κάτω το la mano de dios (απόσπασμα από το φιλμ)



τα περισσότερα κομμάτια της ταινίας όπου συνομιλούν κουστουρίτσα - μαραντόνα δε μας λένε κάτι που δεν έχουμε διαβάσει εδώ ...υπάρχει όμως ένα συγκεκριμένο session που επανέρχεται σε διάφορα σημεία όπου ο "πίμπε ντ'όρο" με τις άσπρες τρίχες να χιονίζουν τα γένια του λέει πολλά (κυρίως για την κόκα) μεταξύ των οποίων και το φοβερό
"εγώ είμαι ηθοποιός, μόνο που δε χρειάζομαι λιμπρέτο για να διαβάζω το ρόλο μου...απλούστατα γιατί ο ρόλος μου είναι η ζωή μου"

από κάτω οι αναμνήσεις (όχι δηλαδή πληρωμένη μασκότ του ολυμπιακού ούτε συνομιλητής του τριανταφυλλόπουλου - εξαιρείται η μουσική, μα καλά ποιος το έντυσε με mj;)


shave us santa maradona

ratones paranoicos - para siempre diego
mano negra - santa maradona (larchuma football club)

rodrigo - la mano de dios

αλόχα
τερέζος


Δεν υπάρχουν σχόλια: